Inget blir ju som jag vill

Herregud, hela dagen är bara helt fel. Allt jag gjort har gått åt helvete. Sån otur jag haft med allt idag! Det hade varit mer förtåerligt om allt detta hände igår, då det var fredagen de 13:e, då hade man haft något att skylla på! Haha.

Allt började med att jag försov mig till jobbet i morse. Så jag fick ringa efter taxi som blev 160 jävla kronor. Fuck så dyrt det är! Ja, som om det inte vore nog, när jag väl var på jobbet så slar jag huvudet i dörren haha. Snacka om att vara smotana haha. Sedan när jag skulle sätta mig vid maskinen så går den sönder 5 minuter senare. Oh så förbannad jag var då! Inte nog med det, han killen som kör bröd till oss hade placerat alla brödpallarna vid ingången till lagret och sedan gått därifrån. Alltså, vilken idiot gör något sånt??? Vem som helst fattar väl att man inte kan blockera huvudingången bara så där? Jaha, då ingen var där fick jag ta och flytta på allt. Kul.

På vägen hem från jobbet missar jag bussen också. Så jag fick stå och vänta på bussen en halvtimma i regnet! Då var jag riktigt förbannad! Just det, jag höjde rösten på en kollega, vilket jag egentligen inte borde gjort. Men jag var så jävla förbannad ju! Så jag får be om ursäkt på jobbet imorgon.

Ja ja, nu vet ni det. Sitter hos Marina just nu och tittar på matchen. Spaninen gjorde mål precis. Tråkigt.
Och när matchen är klar då ska jag fixa mig lite snabbt och sticka iväg till Eminas studentfest. Hoppas den inte slutar i katastrof, för det hade väl varit pricken över I:et, med tanke på hur min dag varit haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där pizzerian som har cevapi vad hette den och ligger den inärheten av nåt man känner till i växjö

2008-06-14 @ 22:31:39
Postat av: A D I S A

Anonym: Den heter Mamma Mia och ligger precis bredvid Arabyskolan om du vet?

2008-06-14 @ 22:34:21
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Adna

haha stackarn! hoppas du får det kul på festen i alla fall !

2008-06-14 @ 23:08:11
Postat av: Anonym

nä inte riktigt vi va i växjö igår men viste inte vad den hette hade bara läst om att det skulle va goda cevapi där... men den är väl inte i centrum måste ligga lite utanför????????

2008-06-15 @ 09:37:01
Postat av: A D I S A

anonym: det är inte i centrum... vet du vad shell macken ligger?... men annars är det bara att fråga efter Arabyskolan så hittar ni. för det är max 2 minuters körning från centrum och jättelätt att hitta från stan...

2008-06-15 @ 12:36:39
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0