Hemma hos Mare

Sitter hemma hos Marina på altanen och dricker kaffe och röker. Livet har sina goda stunder också.
Jag har lekt med sötnosen Ella hela kvällen. Fan att man kan vara så besatt av någon annans barn. Jag tror inte ens jag kommer älska mitt eget barn så mycket som jag älskar henne hehe. Hon tvingade in mig i hennes tält. Ett tält som är byggt för 2 åringar, men jag fick plats på något konstigt sätt. Fatta att varenda muskel i kroppen krampade ett tag där :P

Ska sitta en stund och spela kort med Marina strax. Ska sova över här för jag har mycket närmare till Willys imorgon.

Kommentarer
Postat av: Atena

vi har ju gått på flera dejter :P .. i'm already yours honey!^^

2008-06-28 @ 11:54:33
URL: http://feereshte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0