Helgen

Igårkväll åkte jag och Emina in till stan och käkade. Fy fan vilken god kycklingrulle vi hittade. Sedan träffade vi på Merima och Melda och bestämde oss för att ta en fika alla 4. Alla uteserveringar i hela stan var fulla och det tog oss tid att hitta plats. Och jag hade mina nya skor på mig. 178 cm lång blev jag i dom. Snacka om att jag kände mig extremt lång. Men fy fan så obekväma skor. Jag fick ont i fötterna efter bara 10 meter. Men men...

Efter fikat stack vi til Donken och käkade glass och sedan följde Emina med mig hem för att titta på film. VI började kolla på en skräckfilm, Promnight tror jag den heter. Jag deckade efter en halvtimme, men Aida och Emina såg den och de tyckte den var asbra. Ska nog ta och titta på den sen.

Nu har jag varit på stan med Aida och Maida. Jag köpte en tunika och vi käkade glass ute i solen. Mysigt.
Och nu ska vi dricka kaffe hemma hos mig.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: EmCee

Cao! Sve uredu?



Idi slobodno na moju stranicu i slusaj moju pjesmu koja se zove: "Kriget I Bosnien"!



www.myspace.com/mceeemusic



I plus pustam jednu pjesmu ovog lijeta na bosanskom, koja se radi o nasim dragim bosnjacima u svijetu, o nasoj vladi tamo dole, na toj temi idemo!



Hvala!

2008-06-01 @ 18:09:11
URL: http://emceee.blogg.se/
Postat av: EmCee

Bas ti hvala!

2008-06-01 @ 19:17:51
URL: http://emceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0