Hejshan

Idag hade vi arbesmöte och jag fick veta att min timlön höjde med 5 kr. Gött gött :) Vi fick även presentkort av chefen på Stadium. Så efter mötet hämtade Amira upp mig och vi stack till stan. Det blev lite shopping i alla fall. Jag köpte en jättefin klocka på Guldfynd i just guld. Det är mitt första smycke/assesoar i guld. Jag hatar guld egentligen. Jag vet inte varför men guld för mig är ciganski haha. Hatar verkligen guld. Men vad fan, denna gången fick det bli en klocka i guld i alla fall, bara för att ha ngt i guld lixom :P

Sedan mötte jag upp Marina och vi stack till pizzerian och käkade cevapi och hade riktigt kul med bosnierna som jobbar där. Dom är bara för sköna dom. :)

Nu ska jag och Marina dricka kaffe.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Nacho

Kan inte du komma till mitt sommarjobb och förhandla om en löneförhöjning med min chef också? :P

2008-06-17 @ 01:11:09
URL: http://nucho.blogg.se/
Postat av: Nacho

Om du lyckas så kan jag betala, antingen med någon procent från min lön eller "in natura" på något annat sätt...:P

2008-06-18 @ 23:34:49
URL: http://nucho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0