Heja Turkiet


Sitter just nu och proppar i mig lasagne och dricker cola medans jag tittar på matchen Turkiet-Kroatien. 0-0 än så länge och självklart håller vi på Turkiet. Tyvärr tror jag på förlust för turkarna, men vi får hoppas att det inte blir så!
Och jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag som är totalt ointresserad av fotboll har sett kanske 2/3 av alla matcherna som spelats hitills. Jag liksom! Som hatar att titta på fotboll. Men det är bara för att jag har en syster hemma som lever för fotboll, så jag har mer eller mindre känt mig tvungen till att titta. Men det har varit kul :)
Jag har i alla fall inte missat någon av Turkiets matcher. Det är mitt favoritlag i år.

Sen ville jag bara berätta att jag har haft ont i hjärtat hela dagen. Många gånger under dagen, när jag reser mig upp eller vrider mig i soffan så känner jag att det sticker till i hjärtat. Det gör ju fan asont. Man kanske ska dra ner på cigaretterna lite? Ja, om det går.

Aja, nu ska jag fortsätta heja på turkarna.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0