Hej Skåne

Igårkväll bestämde jag mig för att åka ner till Skåne. Rätt vad det var hade jag köpt biljett utan att ens kolla om jag får ledigt från jobbet. Men det skiter jag i. Jag tar ledigt i alla fall. Orkar inte vara kvar i den här stan. Behöver komma bort lite innan jag börjar klättra på väggarna och bli galen. Det enda jag gör är o jobbar, så jag slipper ta itu med andra saker. Så jag åker om ett par timmar och kommer hem på tisdag kväll. Det kommer bli 3 helt underbara dagar i mina gamla hemtrakter.
Ska bli så kul att få träffa morbror och kusinerna. Har inte träffat dom på över ett halvår. Och självklart blir det besök i min gamla hemstad Lund samt träffa gamla vänner.
Oh jag längtar.

Ska käka pyttipanna nu och sedan packa.
Hörs & ses i Skåne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0