En dag i Lund

Nu är jag tillbaka i byhålan Höör, där släkten bor.
Dagen har spenderats i underbara Lund. Det samlas på många minnen under de 3 åren jag bodde och pluggade där. Både bra och dåliga minnen. Men det var helt underbart att vara där igen. Och vädret var ju kanon!

Det blev fika på Hercules med Sale och Pedja. Vi skrattade så mycket så folk vände sig om när de gick förbi. Jag lovar, de killarna är  helt underbara och galna. Pedja fyller 26 år idag (grattis) och jag har lovat hitta honom en bra bosnisk tjej. Intresserad någon? Hö hö.

Efter många kaffekoppar och skratt var det dags för killarna att åka tillbaka till Helsingborg och jag gick en runda på stan innan jag mötte upp Emira för ytterligare en fika och sedan Valentinos pizzeria, såklart. Emira är sig lik, hon charmade åt sig 2 kebabtallrikar gratis och vi gick därifrån mätta å belåtna.

Nu ska jag umgås med min morbror. Vi satt uppe till sent inatt och pratade om allt och inget. Han är bäst.

Kommentarer
Postat av: Adna

uh rodila majka pedju haha. nemoj mu samo neku crnogorku uvaliti, nema bas neke srece sa njima :P :)

2008-07-01 @ 11:31:59
Postat av: Ilvic*

Da vidimo tu Pedju :P Haha

2008-07-01 @ 13:18:17
URL: http://guzilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0