Cheesecake

Shäänare.
Jag har egentligen inget att blogga om, så detta blir förmodligen ett tråkigt inlägg.
Sitter hemma just nu med Munja. Vi har suttit på balkongen och stekts i den hemska 30 graders värmen och druckit kaffe och proppat i oss syrrans goda cheesecake och kedjerökt. Syrran kommer också hem snart från jobbet och då kommer de förmodligen sitta och spela på synthen och gitarren. De är faktiskt riktigt duktiga ihop. Någon som behöver musik till studenten? Hör av er! ;)
Äh, detta var det kassaste inlägget, precis som jag trodde.

Nä, nu ska jag tillbaka till balkongen.
Pussen på nosen.

Kommentarer
Postat av: Amira

glöm inte min fest på fredag:D pussssssss

2008-06-02 @ 21:51:35
Postat av: Anonym

glöm inte min fest på fredag:D pussssssss

2008-06-02 @ 21:52:18
Postat av: A D I S A

neråå i'll be there! :)

2008-06-02 @ 22:25:11
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0