Busy sunday

Vet ni hur skönt det är att sitta i min storstädade lägenhet och känna lukten av hur fräscht det är? Nej ni vet inte, men jag vet, jääävligt skönt. Och visst blir man på bättre humör när det är så fint hemma?

När jag var klar med städningen gjorde jag pita. Det blev sirnica denna gång med, och bjöd över Emina och vi åt som grisar. Sedan tvingade jag Emina att hämta lite left over janjetina från studentfesten igår. Helt ärligt, finns det något bättre än janjetina? Nej! Jag skulle kuna äta det dygnet runt.

När Emina hade gått hem skulle jag precis titta på film, men nej, då ringer Amira och vill till Donken. Så jag följde med och höll henne sällskap.

Ska strax lägga mig, är astrött. Imorgon blir en lång dag. Jobb och sedan ska jag på arbetsmöte.
Lönen kommer också imorgon. Jeeej :). Så efter mötet ska det shoppas med Amira. Jag ska även hämta ut min nya mobil imorgon. Längtar :)

Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0