Burek

Vet ni vad jag gjorde kl 20 ikväll? Jag gjorde burek. Fick bara för mig att göra det, har inte gjort det på flera månader. Men men kunskaperna sitter fortfarande. Jag lärde mig göra pita vid 15 års ålder. Gud vad jag älskade att laga mat på den tiden. Jag ville göra pita varje dag i början, men hemma tröttnade alla snabbt på det. Och jag gick runt och log för mig själv och var megastolt över att jag kunde göra pita. Bjöd hela blattebyn här haha. Snällt va?

Jag lider av världens huvudvärk för tillfället kan jag också tillägga. En annan sak som också är värd att nämna är att jag vet inte om jag kommer jobba imorgon. Väntar på samtal fortfarande... Jag både vill och vill inte. Whatever typ.
Och sen så vill jag bara säga att jag ska hem till Marina nu och dricka late night coffee. Och det får mig att tänka på förra året då Edis jobbade natt och Marina var själv hemma med lilla Ella, så jag gick över till henne varje kväll och där satt vi på hennes balkong i timmar, varje kväll. Oh så underbart det var.

Nä, nu går jag för er som undrar...
Hejrå.


Kommentarer
Postat av: Adna

da bog da nam se udala uskoro kad si tako vrijedna (= (=

2008-06-03 @ 02:40:11
Postat av: syrran

meeeh fan du kunde väckte mig och sgt att du gjort pita!!!!

2008-06-03 @ 05:04:40
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Melissa

Njami! Haha, jag gjorde precis ustipke =D

2008-06-03 @ 23:20:22
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: adlen

Mmmmm, va god den såg ut, mmmm!!!!!!!!!!!

2008-06-11 @ 12:06:40
URL: http://adlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0