Bra kämpat Turkiet

Jag behöver inte gå till jobbet förrän om 10 minuter så jag passar på att skriver ett inlägg...

Turkiet förlorade ju igår :(
Jag missade första halvleken då jag befann mig på bussen. Jag satte mig längst fram, för chauffören lyssnade på matchen på radion så jag kunde följa det...

När Turkiet gjorde första målet skrek jag och den turkiske chauffören "JAAA!" utan att tänka på att vi inte var själva på bussen. Pinsamt... Jag vände mig om till de andra förvånade passagerarna och sa "Fotboll" och de ryckte på axlarna och skrattade. Och självklart går bussen sönder i stan och vi alla måste gå ut för att vänta på nästa buss. OH, både jag och chaffisen var förbannade.

Och självklart, när vi står ute och röker och snackar fotboll, frågar han om han kan bjuda ut mig en dag! Jag ville ju inte detta, inte riktigt min typ hehe, och skänmtade bort det hela. Men turken envisades ändå och jag föreslog att om Tyskland vinner då kan han få bjuda ut mig. (Jag skojade självklart, men jag var övertygad om att tyskarna skulle förlora, så det blev ingen dejt)l. Fast han menade att viskulle i så fall gå ut om Tyskland förlorade, för då har vi ngt att fira.
Jag skrattade bort hela diskussionen och äntligen kom nästa buss. Räddaren i nöden.
Hoppas bara inte jag träffar på den chaffisen snart för Tyskland har ju vunnit, vilket innebär att vi ska ut. Haha =P

Nä, nu ska jag till jobbet!
Bra kämpat Turkiet! Ni var bäst ändå!
Puss.

Kommentarer
Postat av: aida

jo syrran,kom igen..så får vi en turk i familjen:P

2008-06-26 @ 07:49:02
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: A D I S A

eeeh, jag håller mig till bosanceros :)

2008-06-26 @ 16:20:28
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0