52 tummar upp

Godmorgooooon.
En god morgon är det knappast vid den här tiden. Jedva sam ustala. Framför mig väntar ett 10 timmar långt arbetspass. Fan vad tråkigt. Hoppas tiden går lika snabbt som igår.  På tal om igår, så köpte Munja en 52 tum plasma TV med värsta högtalarna. Riktig hemmabio fan. Har inte sett den ännu, men ikväll, om jag inte blir för trött efter jobbet, då ska vi över till honom och kolla på film på hans gigantiska televison. Jag citerar Munja "Zamisli koliko je oko na televizoru, ko tanjir".  :P
Nä, nu ska dricka upp mitt kaffe, snart kommer chefen och hämtar upp mig. Hörs sen. Puss hej.

Samo za Eminu: Titta vem som snackar 2!
Internt...


Kommentarer
Postat av: magzzz

hallå, ja jos nisam skuzila gdje radis, nonstop radis. pa kakav je to posao bona? :D

2008-06-05 @ 13:08:45
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0