Torsdagkväll

Jag har hunnit med mycket ikväll. Var först en sväng hos Emina och sedan åkte vi till Naida och umgicks med henne och Sabina en stund innan vi åkte och hämtade Meliha från jobbet för att sedan mata ankorna i Växjö sjön med gammalt bröd :) . Efter att ha släppt av Meliha hem åkte jag och Emina upp till Marina och satt på altanen en stund och drack kaffe. Efter det åkte jag och Emina till Donken och käkade och sedan vinkade jag av Emina som imorgon åker till Bosnien. Oh vad jag är avundsjuk på alla som åker! Men men...
Nu är jag hemma hos Marina, eller ja, hennes andra lägenhet, helt själv. Creepy... första gången på ett par veckor som jag sover helt själv, och det är inte ens min lägenhet haha. Men här hade jag iaf tänkt bosätta mig några dagar framöver. Orkar inte vara hemma hos mig.

Ja, det var min dag det! Är ledig imorgon med så jag ska sova ut imorgon för en gångs skull.
Nu ska jag spela spel :)

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0