To mi nije trebalo

God morgon!


Vet ni vad. Jag sov hela 10 timmar inatt! Ja, jag vet att alla mina vänner som läser detta nu gapar av förvåning. Detta händer sällan, då jag sover 3 max 4 timmar varje natt. Men men.. skupi se :)
Ska strax dra iväg till jobbet. Känns okej, är ju trots allt utvilad och glad. Och så jobbar jag bara 8.30-16.00. Inte så farligt!

Igårkväll, precis innan jag skulle lägga mig får jag ett samtal av min bästaste vän Emina, som för tillfället befinner sig i Sarajevo. Anledningen till att hon ringde var för att hon var på Donna Ares konsert och när Donna började sjunga vår låt var hon bara tvungen att ringa till mig. Oh gud jag började nästan lipa, så mycket avundades jag henne! Jag typ lever för den här låten och jag är så sur för att jag inte är i Bosnien just nu! Och jag är arg på alla er som ska dit i sommar. Ja det är jag!

Nu ska jag skutta vidare till jobbet och fortsätta vara deppig pga det.


Kommentarer
Postat av: Meri

Pa sto ne ides i ti? :D

2008-07-10 @ 20:31:12
Postat av: A D I S A

Meri: Ma ne mogu... radim cijelo ljeto... :(

2008-07-10 @ 22:36:43
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0