Tiden stod stilla

Jobbade 7-16 idag. Och det var fan en av dom segaste dagarna på jobbet hitills. Tiden stod stilla. Jag var så förvånad över hur sakta tiden gick så jag var tvungen att stirra på sekundvisaren ett par sekunder för att försäkra mig om att min klocka inte hade stannat hahah.

Men när klockan äntligen slog 16 mötte jag upp Maida och vi stack till en kinesisk restaurang som jag aldrig varit på. Hålet i grottan. Coolt namn va? Eller jag tror det hette så...
Efter att ha ätit som kossor träffade vi Alisa och stack sedan till P&M och tog en fika. Hur skönt som helst att sitta ute och dricka kaffe efter en jobbig dag på jobbet.

Så nu är jag hemma och har precis tagit en lång dusch. Ska ta och lyssna på Kalman Radio och bara koppla av. Puss på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0