Petak na subotu

God morgon!

Jaha, då var det äntligen fredag. Bara en dag kvar innan jag får träffa killen. Det var inte så längesen vi sågs sist, 5 dagar, men det känns ovanligt då han bott här hela sommaren och vi umgicks dygnet runt, och nu när han inte bor här längre känns det konstigt att man inte ses varje dag. Ni vet hur det är. Visseriligen bor han 40 km från mig nu, det är ju ingenting. Men jobbar man 12 timmars pass så orkar man inte träffa någon sen. Men men! Imorgon efter jobbet åker jag till honom och stannar tills på söndag! Woho! :)


Sen på söndag natt kommer min älskling Emina från Bosnien. Fan vad jag saknat henne. Vi ska sitta uppe hela natten och dricka bosniskt kaffe och röka Walter Wolf och ta igen förlorad tid med min andra halva :)
Sedan blir det till att sova ett par timmar och på måndag åker vi 4 tjejer till Götebrog. Woho :) 2 dagar i Götet lixom.

Kommentarer
Postat av: K l a r a

oh Gustaf är en av världens bästa serier jue! :)

2008-07-25 @ 15:55:04
URL: http://ubberstubber.blogg.se/
Postat av: beisa

åh kul.. hoppas ni har de kul i gbg.. om guide behövs just let me know..:P va kul att du är kär hihihi,, du måste dela med dig faktiskt.. cccc

2008-07-25 @ 18:44:20
URL: http://manovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0