På tåget

Å vad det var roligt att träffa Sabina idag. Vi har inte setts på över ett år ju! Så ni kan tänka er att vi hade mycket att ta igen! Vi satt som sagt hemma hos hennes kusin Adela i Eslöv och hade det riktigt mysigt.
Sedan tog jag tåget hem direkt därifrån hem till Växjö. Det var en jobbig resa hem. Framför mig på tåget satt en serbisk kille, vilket jag inte visste, så när han hörde att jag pratade bosniska i telefon var han tvungen att prata med mig hela vägen. Han var så dryg. Jag var totalt ointresserad och när han frågade om vi kunde ses då jag precis skulle hoppa av tåget skrattade jag till och sa ABSOLUT INTE. Och när han frågade varför fick han svaret "jag går inte ut med killar som dig" och gick snabbt av tåget :P

Nu sitter jag iaf hemma hos Marina och väntar på att lilla Ella ska komma så jag kan få pussa o krama ihjäl henne. Har inte sett henne på 3 dagar nu ju :(
Ska sova över här me, så jag tog ledigt från jobbet imorgon med  ;)

Kommentarer
Postat av: vesna

Hahaha ja! helt skumt äre... i want some anwsers god damit :P:P

2008-07-01 @ 20:43:52
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0