Nikon S210

Är hemma nu efter en heldag på stan.
Det blev som sagt en fika med söta Amila. Aida var också med och det var en minst sagt interessant och lång fika. Det pratades om allt möjligt och 2½ timma senare var det dags att gå åt varsitt håll.

Jag och Aida tog en snabb runda på stan och det blev ett impulsköp på en kamera. Jag fick för mig igårnatt att jag ville ha en ny kamera och idag köpte jag en. Det blev en Nikon S210.  Exakt sån här ville jag ha, en kamera som är liten och tunn och har stor bildskärm och riktigt bra bildkvalité. Har testat den lite och den verkar vara hur bra som helst! Jag har lovat mig själv att jag ska ha den minst ett år. För jag är sån (som ni kanske redan har märkt) att jag måste byta mobil och kamera efter högst ett halvår. Dont ask me why... Men denna ska jag hålla fast vid länge, för jag älskar den!

Sedan mötte vi upp Alex & Tess och det blev en hamburgartallrik innan jag gick hem.
Nu ska jag sitta och pilla lite på min nya kamera.

Kommentarer
Postat av: adlen

vad gick den där sköningen på för summa?



oh adisaa, varför skryter du inte för världen om honom!?!? BAH! ett måste, han va söt :D



vi ska ju till turkiet =)

2008-07-21 @ 18:09:42
URL: http://adlen.blogg.se/
Postat av: Nacho

Kako ti funkcionise ta cam i koliko kosta? Moram ija kupiti prije neg sto odem u BiH ali skroz sam off sto se tice tih kamera...;)



Pozdrav. Puss

2008-07-23 @ 04:44:14
URL: http://nucho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0