Next stop: Göteborg


Klockan är snart 4 på morgonen.
Jag ska upp och jobba om 2 timmar och här sitter jag. Men som tur är är jag på jobbet till 9 bara och sedan åker vi till GÖTEBORG. Oh vad jag längtar!
Jag är som sagt hemma hos Emina nu, som kom hem från Bosnien vid midnatt. Marina och Aida var också här och vi fyra har suttit och garvat ihjäl oss åt Eminas bravader i Bosnien. Hon har varit i storbråk med allt från bartenders till polisen. Hon är fan inte klok för 5 öre. Jag har även hunnit berätta om min nya kärlek för henne :)

Nä nu ska jag tillbaka till balkongen och röka WALTER WOLF. Ja, hon tog med sig walter wolf till mig = världens bästa cigaretter. Underbart!
Det är väl ingen idé att gå och lägga sig när jag ska upp om 2 timmar. Snacka om att jag kommer vara helt död imorgon. Vi ska vara på Liseberg hela dagen och sedan ska vi ut på kvällen.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Dee.

Nej, jag vet inte! Meeen helt skumt, från ingenstans. Hon börjar berätta värsta historia, massa namn. Ja ba okej mamma.. Dzenita, men jag va liten när jag bodde där, har nog ingen aning vem ni är.. =) Men de va sköjj, liten värld..

2008-07-28 @ 05:43:02
URL: http://unmissable.blogg.se/
Postat av: adisa

Åh yes! Ich bin ein Berliner. Kul å se att du följer bloggen ibland! det är ju nästan lite roligt å blogga ha ha=) You re doing a good job

2008-07-28 @ 18:33:02
Postat av: Libran

Åh jag älskar Götet. Och Liseberg. Blir som ett stort barn bland alla karuseller ;)

2008-07-29 @ 01:32:12
URL: http://libran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0