Mys vid sjön

Med tanke på att jag ska upp om 5 timmar och inte kan sova så kan jag väl passa på att skriva ett inlägg.
Idag har jag varit med Maida på Evedal och solat. Eller ja, jag satt i skuggan pga min solallergi och Maida solade. Det var sjukt mycket folk där som solade och badade. Efter ett par timmar där åkte vi hem till Maida där även Sejla, Amra och lille Emin joinade oss. Oh Emin, mitt kusinbarn, är sååå underbart söt. Gud vad snabbt dom växer dom där små krypen :)

När jag sedan kom hem fixade jag asgod mat. Panerad schnitzel med potatis. Se bild nedan höhö.
Och denna helgen kommer bli helt fantastisk, förutom att jag jobbar 7-16 imorgon så åker jag direkt efter jobbet till älskling och åker hem på söndagen då jag ska packa inför Göteborgsresan på måndag och sedan hämta upp Emina på kvällen som kommer hem från BIH. Oh vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0