Mjau


Idag har jag och Marina storstädat lägenheten. Eller ja, inte allt, men en hel del. Vi får ta resten imorgon. 
Är i alla fall hemma nu. Var tvungen att mata katten, för syrran har åkt till Skåne igen. Ska passa på att ta en dusch och få med mig lite kläder hem till Marina, då jag har bosatt mig där nu.

Får se vad som händer ikväll, hur sugna vi är på att gå ut. Själv är jag jävligt trött & seg & allmän hängig och har ingen lust. Marina kanske lyckas övertala mig...

Aja, duschen kallar!

Kommentarer
Postat av: Mazrin

Jahååå skulle jag övertala dig igår om att gå ut???? du sa ju inget...a jaa kul hade vi i alla fall......nu gör vi ett nytt försök med kaffet..



Älskar Dig o jag e överlycklig att ska bo hos mig







tills vi e gammla o inte kommer ihåg vems lägenhet det e o vem borde flytta ut.

2008-07-06 @ 12:35:19
Postat av: Alexandra

åååh vilken söt kisse! :)

2008-07-10 @ 01:02:04
URL: http://dontsaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0