Min syster ska flytta

Herregud så varmt det är idag! Man klarar inte av att vara ute i mer än en halvtimme av värmen.
Jag har iaf varit iväg och köpt läsk och Schwartzwald tårta och strax ska jag och Marina sitta och avnjuta den.

En tråkig sak som kommer ske framöver är att min kära syster ska flytta om 2 veckor. Min tvillingsyster liksom. Min andra halva. Visst, de senaste 4 åren har vi bott själva, men alltid i samma stad. Våra 3 år i Lund hade vi egna lägenheter och även nu här i Växjö. Men vi har ändå hängt ihop 24/7. Och nu ska hon flytta tillbaka till Lund igen och jag stannar kvar.
Tur är väl att det bara är 200 km mellan oss, men det kommer kännas jävligt tomt och konstigt utan henne. Nu kan jag inte längre få för mig att mitt i natten gå hem till henne bara för att dricka kaffe och ta en cigg, eller sitta och titta på film och sedan gå hem. Jag kommer t.o.m sakna våra vardagliga bråk och tjafs.

Jag vet att det blir bättre för henne om hon flyttar, och detta är vad hon vill, men jag kan inte rå för att fälla en tår pga den stora saknaden jag kommer känna. Hon kommer att vara nära, men ändå så långt bort.
Men förr eller senare skulle ju detta ske. Vi kan inte gå hand i hand hela livet.
Men jag är glad för hennes skull. Detta blir ett stort prov för oss. Får se hur det går. Vi har aldrig varit ifrån varandra mer än 1 månad och nu tvingas vi leva i två olika städer.

Aida, du är mitt allt. Jag älskar dig.



Vi firar Mors dag och Fars dag, men det borde finnas
en speciell dag för alla systrar också.
Speciellt för dig!

Kommentarer
Postat av: Senija

Ja jag tycker absolut att det ska finnas en syskondag! Puss

2008-07-22 @ 15:27:09
URL: http://seniijaa.blogg.se/
Postat av: syrran

JAG ÄLSKAR DIG SYRRAN!!!!!!!!!!

JAG SAKNAR ORD FÖR HUR UNDERBAR DU ÄR!!!!!!

VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!!!

2008-07-23 @ 00:47:46
Postat av: adlen

awe.... du har alltid mig via msn =)

2008-07-23 @ 12:32:03
URL: http://adlen.blogg.se/
Postat av: Marina

det va som FANNN så som ni två tjafsar om ALLT....hehehe kul att Aida ska flytta....har alltid velat ha en älskarina i Lund hihihi

2008-07-25 @ 22:05:12
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0