Lista

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Ja, och det varade i två timmar.
Tänk på självmord: Ja
Sovit utomhus:  Jag sov flera nätter på balkongen i Bosnien eftersom det var så jävla varmt, räknas det?
Velat bli modell: Never ever!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Jag gör dumma saker varje dag som jag sedan skrattar åt.
Sett en död människa: Ja.. man är ju ett krigsbarn halo :P
Varit på scen: För många gånger.
Retats:  Öh jaaag? Nääää... :P


DU
Svär: Jag är bosnier...det säger väl allt?
Sjunger bra: Självklart, idol nästa!
Vill gå på högskola/universitet: Gick 3 år vid Lunds Univeristet.
Vill gifta dig: Ja, det vill jag väl. Men absolut inte nu! Tycker jag är för ung för det. Gifta sig kan man göra sen, man ska ju trots allt stå ut med en å samma människa (förhoppningsvis) resten av livet, så varför skynda?
Kommer överens med dina föräldrar: Har inga. Men min mamma var mitt allt!
Gillar åska: Dum fråga. Är det någon som gillar åska?
Spelar något instrument: Har spelat piano och gitarr i många år.
För dagbok: Räknas bloggen?

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Dzeno
Du pratade i telefon med: Emina
Du msnade med: Haris
Du kramade: Syster yster.

Du skällde på: Samma som ovan.
Du sportade med: Hahahahah.


Kommentarer
Postat av: emma

HEJ, jag undrar om du kan hjälpa mig med hur man ändrar bild längst upp på sidan. jag vet bara hur man gör så att de blir en bild jag har tagit från internt. nu vill jag ha en bild från min dator, vet du hur man gör?

ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 00:29:50
URL: http://emmajaen.blogg.se/
Postat av: Jossi

Beklagar sorgen över dina föräldrar.

2008-07-10 @ 16:25:47
URL: http://josiii.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Jossi: Tack..

2008-07-10 @ 19:55:14
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0