Jäkla jobb

Har precis kommit hem från syskonen Dzeno & Hana. Vi satt som sagt hemma hos dom och käkade massa gott och pratade jobb mest. Alla vi är vi så jävla trötta på våra jobb så det inte är sant. Att det ska vara så svårt att få jobb i den här stan? Helt omöjligt ju. Vill byta jobb NU!

Ska nog ta och umgås med min kombo Marina en stund och sedan gå och lägga mig..
Jobb imorgon. Oh! Har jobbat 12 timmars pass måndag-lördag denna veckan. Blir nog samma denna vecka med...

Lite bilder på mig & Dzeno från ikväll.
Ëeeh, ser nu att jag glömde ställa in datumet på kameran haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg dude!:P

2008-07-19 @ 17:54:36
Postat av: A D I S A

Anonym: I know :)

2008-07-19 @ 19:20:36
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0