Jag ska flytta

Jag kunde inte vara utan mina älsklingar Marina och Ella så jag åkte tillbaka till dom hehe. Har inte sovit hemma på en vecka nu typ. Och på tal om det, jag har an announcment to make (vad fan heter det på svenska *blackout*). Det är så att jag och Marina ska flytta ihop! Och lilla Ella då såklart! Det bara kom på tal så där helt spontant för någon dag sen och nu är det bestämt! Vi flyttar ihop i september! Jag menar, vi är ju med varandra dygnet runt, då kan jag lika gärna flytta in liksom. Oh, det ska bli så kul! Jag längtar redan! :)

Ni vet det meddelandet jag skickade till 118 100 för någon dag sen? Jag skickade återigen samma meddelande dit, alltså Vem är Adisa Krupic? Och denna gången fick jag svaret: Vi tror att Adisa Krupic är en söt tös från Växjö som har studerat språk & historia vid Lunds Universitet. Hon har också dansat i folklor Ljiljan sedan 1998.
Haha, hur coolt är inte detta?
Jag tror ju, eller jag vet, att all denna information ligger lagrad på internet, så det är därifrån dom får all information såklart! Men det jag tycker är konstigt är att hur kan dom veta att det är just jag? För vad jag vet så finns det 3 st Adisa Krupic i Sverige. Hur kan dom då veta att det är just jag av oss 3 som skickar sms:et? Eller hur? :)

Aja, nu ska jag spela Remi.

Kommentarer
Postat av: Adna

haha va kul! :D jag ska ta och skicka mitt namn nu (=

2008-07-03 @ 14:36:21
Postat av: A D I S A

Adna: haha ja gör det. let me know vad du fick för svar :)

2008-07-03 @ 15:04:04
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: :D

jag tror att dem har ditt mobilnummer... så då vet dem vilken adisa det är..för när de har ditt mobilnummer..så kan de söka vart du bor..och då vet de vilken adisa det är.:P..tror jag

2008-07-03 @ 19:28:54
Postat av: Sanela

haha det var grymt, evo i ja cu sada da skickam ett sms da vidim ;D

2008-07-03 @ 23:12:59
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: A D I S A

D: Jo jag vet, jag tänkte också på det! Det andra messet skickade jag från ett mobilnummer som inte ens var mitt. Men visst, som du säger, dom ser ju från vilken stad messet skickades så de vet ju vilken Adisa det är :)



Sanela: hehe ja gör det! :)

2008-07-03 @ 23:21:42
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0