Jag i skogen

Nu är jag hemma igen efter en underbar dag/kväll/natt/morgon med älskling. Det var helt underbart, som förväntat. Vi myste hela dagen och tog en lååååååång skogspromenad på kvällen där vi gick vilse efter en timma. Och jag som hatar allt som har med naturen att göra blev väldigt frustrerad, också för att ha blivit påtvingad till den jävla promenaden. Men när vi hittade den rätta vägen blev jag världens snällaste flickvän igen. Hö hö. Träffade också ett par av hans vänner. Hur sköna som helst! Skulle velat stanna hela dagen idag me, men det går inte eftersom han bor i världens största håla här utanför Växjö och det går endast 3 bussar in till stan på söndagarna. Och den som går kl 20 ikväll passade inte. Har ju massa att fixa inför resan imorgon. Kläder ska tvättas och packas och det ska lagas mat för 4 pers inför ikväll.

Så det är väl bara till att börja nu.


Kommentarer
Postat av: syrran

snaart åker viii=)

2008-07-27 @ 16:38:03
Postat av: Dee.

Haha! The funniest thing.



Åkte förbi med pappa & mamma i stan, här i Värnamo. Och mamma säger till pappa, "eno one cure iz Gävla, ima ona tvilling.." Så tittar ja och det va din syrran. Ja ba hmm, känner ni dem? Dem ba aa znamo mi ko su one :) Visste inte att du har bott där också? :)

2008-07-27 @ 22:25:40
URL: http://unmissable.blogg.se/
Postat av: Marina

jag gick hem för o sova....o japp.....jag e vaken....städar....helt fuckt up.<<jag e ju fan inte ens hemma kommer städar o sen drar jag...



Adisa jag e din hemhjälp inte din sambo hehehe

2008-07-28 @ 03:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0