I love it

Jag diggar min nya kamera till max. Har tagit en massa bilder med den nu och filmat en hel del. Försökte filma ett inlägg till bloggen. Hade varit kul med ett första videoinlägg, men jag gav upp efter 5:e försöket. Jag är inte bra på sånt. Har ju fan inget och säga, känns som att jag pratar med mig själv.

Men hur bra blir inte bilderna med kameran då? I love!


Ni får ursäkta det hemska motivet på bilderna (jag) haha. Inte min bästa dag precis :P
Men bara för att visa kameran lixom... *stolt*

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Vore supergulligt om du gjorde de : ) Sitter och klickar hur mycket som hellst just nu.. : (

2008-07-21 @ 21:06:00
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0