Hajde bona

Jag har de envisaste kompisar någonsin.
Sitter hemma hos Emina just nu. Alemka var också här. De har suttit i 1½ timma och försökt övertala mig att gå ut och festa ikväll. Jag skojar inte, 1½ timma konstant tjatande! De har t.o.m gått ner på knäna och bett mig. Jag skulle t.o.m få supa hur mycket jag ville på deras bekostnad och när jag skojade med de att de skulle utöver det få betala 1000 kr till mig så satte sig Alemka vid datorn för att överföra pengarna för hon trodde jag menade allvar. Snacka om att vara envisa! Men jag har varken ork eller lust. Det sista jag behöver är att gå ut. Orkar verkligen inte.

Men nu äntligen blev det jag som övertalade de att gå ut utan mig.
Så nu blir det e lugn hemmakväll för mig själv hemma hos Emina.

Oh, hade jag räknat alla gånger de sa "HAJDE BONA" till mig under de 90 minuterna hade jag lugnt kommit upp i 500 ggr haha.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag har provat att blocka IP-adresser förut, men det har inte fungerat : )?

2008-07-30 @ 23:39:23
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Atena

haha kom nyss hem från 30 timmars bilresa! fyfan vilken upplevelse! (: i wanna go back to bosnia hahahaha

2008-07-31 @ 20:29:52
URL: http://feereshte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0