Göteborg

Ett tag sen jag uppdaterade va?
Har precis kommit hem från en av de värsta dagarna på jobbet. Vet inte om jag ska gråta eller skrika ut min frustration. Vill bara glömma den här jävla dagen. Men men.. över till något roligare.

Har ju varit i GBG i 2 dagar. Kom hem igårkväll. Resan började inte bra i alla fall. Vi fick veta att tåget skulle vara försenat en timme. När väl en timme hade gått får vi reda på att vi blir tvugna att åka buss till Göteborg. Och vi var minst sagt fröbannade för det var inte kul att sitta i en stekhet buss i 3½ timme. Men vi kom fram vid 14 tiden iaf. Det var jag, Aida, Emina och Marina som åkte och vi hade så jääävla kul. Och jag älskar Göteborg! Det är min nya favoritstad. Jag hade inte tvekat en skund på att flytta dit!
Hela måndagen spenderade vi på Liseberg. Det var sjukt mycket folk och vädret var underbart. Jag är en riktig mes när det gäller karuseller så jag åkte inget som lämnade marken i stort sett. Flum Ride är favoriten och den åkte vi massa gånger och blev genomblöta, därav min förkylning idag. Men det var det fan värt.

Vi midnatt kom vi hem till vårat Vandrarhem. Planen var att vi skulle gå ut, men eftersom ingen av oss sov nånting kvällen innan var vi helt döda efter Liseberg. Tog en dusch och deckade.
Tidigt på tisdagen checkade vi ut. Aida och Marina återvände till Liseberg medans jag och Emina spenderade 8 timmar i Göteborg med en del shopping och god mat. Vi gick även på bio och såg Mamma Mia, som är en av dom dåligaste filmerna jag sett. Den var så tråkig så jag somnade och sov i 20 minuter.

Bilder kommer senare. Sitter hemma hos Emina nu och ska laga mat till oss och vänta på att hon ska komma hem från jobbet.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0