Georgia Rule

Inatt sov jag bara en timme och sen var jag tvungen att gå och jobba. Jobbade 6.00-15.00. Snacka om att jag var helt död på jobbet! När jag slutade tog jag en fika med Amira, min förmodligen trognaste läsare, och jag lovade henne att upptadera bloggen oftare. Så nu har jag gjort det. Nöjd Ami? :)

Gick sedan direkt hem till syrran efter fikat där hon gjorde mat till mig. Och nu har vi legat i soffan och kollat på film. Vi såg Georgia Rule med Lindsay Lohan. Oh det är sååå en av de bästa filmerna jag sett! I don't know why, men jag älskar alla Lohans filmer. Hon är grym!

Ska ta och sova ett par timmar nu. Jag slockanr ihjäl här framför datorn.
Kvällen ska nog inte spenderas i Växjö. Åker iväg med darling. Förhopnningsvis.. om det nu blir av. Är så jävla seg!

Tudilu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0