Film film film

Nu har jag legat i soffan och kollat på 3 filmer på raken! Med massa god mad och sedan glass!
Dessa filmer tittade jag på:

Suburban girl
Brett Eisenberg är på väg rakt mot toppen på en av Manhattans mest populära tidningsredaktioner. Hon har stil, talang och ambitioner, men när det gäller privatlivet är karriären långt ifrån spikrak. Pojkvännen är en halvpubertal pundare och hennes bästa väninna är totalt blåst. Brett måste göra något åt saken och det är då hennes celebra chef Archie Knox gör entré på scenen. Han är framgångsrik, snygg och sexig - en perfekt partner för Brett.
Betyg: 3/5
Började lite segt, men det tog sig längre in i filmen.. Sedan blev den jättebra!





All the boys love Mandy Lane

Ett gäng high school-elever bjuder in Mandy Lane, en mönsterelev som blivit en riktig snygging under sommaren, till en weekend av festande på en avlägsen ranch. Men festen hinner knappt ta fart innan deltagarna försvinner en efter en under mystiska omständigheter.

Betyg: 5/5
Riktigt bra film! Älskar oväntade slut...









Alvin och gänget
Dave är en arbetslös och misslyckad musiker som en dag träffar de sjungande ekorrarna Simon, Alvin och Theodore. De flyttar in hos honom och tillsammans gör de musik som erövrar topplistorna.
Betyg: 5/5
Oh jag är kär i den här filmen! Jag minns när vi precis kom till Sverige, då gick "Alvin och gänget" som tecknad serie på TV. Det var mitt favvo program då. Jag, Aida och Sanja var totalt förälskade i ekorrarna. Aida var Alvin - coolingen, Sanja var Theodore - knubbisen och jag var Simon - glasögonormen. (Ja jag hade glasögon på den tiden). Hihi how cute



.

Kommentarer
Postat av: bozna

kuuul att höra att du också gillade Mandy Lane!! det är synd att så få känner till den... asså den har ju premiär på bio imorgon men jämfört med större filmer har man inte hört så mycket om den.



tur att vi ändå hittade den, o får tipsa våra vänner nu ha!

2008-07-11 @ 03:59:26
Postat av: A D I S A

bozna: jaa det är sant som du säger, man har inte hört så mycket om den fastän dom visat den på bio. Men helt klart en sevärd film! :)

2008-07-11 @ 19:30:28
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0