En dag på stan

Jag har hängt på stan hela dagen med Aida, Hana och Dzeno. Skitkul hade vi. Aida och Dzeno var som små barn efter oss. De hängde med oss i alla affärer och medans jag och Hana tittade runt i affärerna hittade de hattar i varenda affär som de sedan skulle ta på sig och ta kort med. Haha.
Det blev självklart ett besök på Donken och Glasskungen.
Jag köpte även smink för 1000:-. Det sved i plånboken men jag kunde inte motstå... jag och smink går lixom ihop. Hittade dock inga kläder. Tycker sommarens mode är katastrofal.

Nu: Duscha och käka och sedan hem till Dzeno och Hana där vi ska sitta och umgås ikväll.
Puss


Dzeno & Aida                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0