Deppo kväll

Igårkväll kom Marina hit och vi satt i köket och spelade Remi, som vanligt.
Jag nämnde att jag ville åka iväg någonstans över dagen, komma bort från den här stan och vi satte oss vid datorn direkt för att titta på biljetter till Göteborg. Det var tänkt att vi skulle åka redan idag, eventuellt imorgon, men nej det fanns inga biljetter. Och dom som fanns var sjukt dyra. Så vi sket i det. Det får bli nästa helg kanske.

Marina fick också i sig lite alkohol igår och var på sjukt bra humor hela kvällen, medans jag inte hade lust att dricka, jag orkade verkligen inte. När hon sedan gick hem mådde jag skit. Blev skitdeppig! Och vad lindrar den smärtan bäst? Jo, mat! Så kl 2 inatt stod jag vid spisen och gjorde ris och nån skitgod köttgryta. Jag experimenderade med alla sorters kryddor jag hittade och det blev skitgott till slut. Efter det mådde jag dåligt ett tag till innan jag till slut somnade vid 6 tiden i morse.


Kommentarer
Postat av: Mazrin

jag va nog den lyckligaste människa på bussen när jag åkte igår hehehehe tänk va "lite" cider kan göra

2008-07-06 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0