Blä på mig

Telefonen är min bästa vän, eller nej, telefonen är mitt liv. Men ibland blir jag så trött på den. Som idag. Den ringer KONSTANT. Och när den inte ringer då får jag meddelanden. Hela jävla dagen. Vad är det med folk idag?

Har blivit bjuden på några fester och annat kul ikväll men jag känner verkligen inte för något av det. Marina ringde precis och ville att vi skulle ut och ta en drink åtminstonne. Men jag orkar inte det heller! Vet inte vad det är med mig nowdays, jag är så konstig och mår inte bra, psykiskt. Oh, hoppas det går över snart. Orkar inte må så här längre.

Har legat i soffan hela dagen. Förutom när jag gick över till den där kvinnan för att noppa ögonbrynen. Men jag hade inte gjort det om jag inte redan hade bokat tid.

Aja, jag ska försöka övertala Marina att komma hit istället.

Kommentarer
Postat av: vesna

Nee tyvärr :( (long private story) haha :)

2008-07-05 @ 08:34:47
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0