Tuva och jag

Jag och stormen Tuva har blivit ovänner.
Tidigare idag blåste hon inte mycket, det var helt okej.
Men ju senare det blev desto aggressivare blev hon. Hon blåser så hårt att jag tror att mina fönster kommer gå sönder när som helst. Och varje gång jag rycker till och blir rädd så börjar jag skrika på henne och hon svarar med att blåsa ännu hårdare. Och jag är rädd, på riktigt. Det är värsta snöstormen ute.
Jag blåste nästan bort när jag skulle ner till tvättstugan 10 meter bort. Jag var tvungen att hålla i mig i en stolpe ett par sekunder för det blåste så hårt.
Så nu har Tuva gjort mig så rädd att jag inte vågar gå ner och hämta det sista av tvätten. Det får vänta till sen, eller imorgon.
Dessutom har Tuva gjort så att ett jättestort träd har ramlat över en bil här! Fatta vad hemskt! Bilen är helt platt. Och tur är väl att ingen satt i den.

Nej Tuva, jag tycker inte om dig. Försvinn.

Kommentarer
Postat av: A

omg, haha det va ingenting borta hos mig ju, märkte nästan inget HAHAHA

2008-02-01 @ 13:41:26
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: A D I S A

shit fan då hade du tur...här var det hemskt! ;s

2008-02-01 @ 15:57:53
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0