Tillbaka till skolbänken

En lång dag har det varit idag.
Sejla ringde mig tidigt imorse och ville komma förbi, allt för att undvika att plugga till hennes tenta imorgon, som hon för övrigt inte ens har pluggat till. Så efter att ha druckit kaffe hemma hos mig bestämde vi oss för att åka upp till universitetet så att hon kunde plugga och jag passade på att läsa lite i en av mina kursböcker. Min kurs börjar inte förrän i slutet av januari, men jag var ju tvungen att göra något, bara så att Sejla skulle börja plugga på sin tenta :) Och dessutom så är min första kurs på engelska vilket jag hatar och det ska läsas 23409832 böcker på de första 4 veckorna så det var väl lika bra att börja ...
Och det kändes konstigt att börja plugga igen efter 6 månader, kunde inte alls hitta motivationen. Men när man väl sätter igång igen så kommer det säkert gå bra. Dessutom så verkar kursen vara jätteintressant så det blir nog bra det här.

Vi var på universitetet ett bra tag, i över 5 timmar. Nu tänker ni säkert fan va duktiga, men ta bort en halvtimma för fikat, och en timma för alla ciggpauser vi tog och ytterliggare en timma för att vi snackade om helt andra saker.

Sedan tog vi en tripp till Donken såklart och jag som är besatt av McFlurry-glassen med smarties blev så jävla besviken, för deras glassmaskin hade gått sönder. Fan! Så jag köpte massa tröstmat istället :)
Väl där träffade vi Emina och gänget. Hon kom hem från Bosnien ikväll, hann inte snacka så mycket med henne så vi ska nog ses imorgon.

Och Aida ar gjort mat och jag var tvungen och äta fastän jag ätit på Donken, men vem tackar nej till lasagne lixom? :P

Lite bilder från idag...

   

1. Jag på toaletten :)
2. Jag igen då ...
3. En tiondel av Växjös gigantiska universitet.

   

4. Sejla
5. Jag - "dagens outfit" haha.
6. Rummet vi "pluggade" i. Med alla böckerna på bordet skulle man kunna tro att vi varit jätteambitiösa men nej, det var det sista vi var :)

  

7. Så ambitiös var jag :)
8. The two of us.
9. Men det blev lite gjort iaf, jag skrev en hel sida på 5 timmar :)


Kommentarer
Postat av: Adna

fan du e alltid så söt bruden! (=

2008-01-08 @ 03:13:22
Postat av: Adisa

mohahah o vad drömde du sen?

haha, nä, tack gumman :)

2008-01-08 @ 12:40:44
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0