Tänk om...

image597

Jag har drömt om den där stunden hela dagen. Komma hem och sätta mig vid datorn med musiken på högsta volym. Jag vet inte varför men jag saknar min musik som fan när jag är på jobbet. Det enda jag lyssnar på där är jävla RIX FM som spelar 5 olika låtar om och om igen hela dagen. Tänk om de spelade Azra och Parni Valjak i högtalarna på Konsum och WIllys? Jaa, då skulle jag kunna jobba 24 timmars skift. :)

Jag är egentligen skittrött, sov ju ingenting inatt. Och om en timme ska Sejla komma och jag tänkte lägga mig i sängen och inviga 3:e säsongen av One tree hill. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar den serien!

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0