Snön är här

Jag fick en chock när jag gick upp i morse och tittade ut genom fönstret. Det hade snöat, jättemycket! Det har ju inte varit någon snö här alls. Första Växjö-snön det här  :)  Jag blev inte glad direkt, jag hatar snö! Men det var ändå fint och titta på när man stod ute på balkongen och frös medans man drack sitt morgonkaffe och rökte. Speciellt den utsikten jag har, eftersom jag bor så högt upp.

Har precis varit i tvättstugan och slängt ner tvätten. Jag har bokat tvättid 4 gånger denna vecka, men har alltid glömt bort det eller inte haft tid och tvätta. Och egentligen är det bäst och tvätta så här sent på kvällen, för då är man ändå hemma och gör typ ingenting.
Och snart ska frugan komma hit och umgås med mig så hon får vara min tvätt-bärare ikväll :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0