Sista dagen som 22-åring

Jag kan inte fatta att jag blir 23 år imorgon! Fan det känns så vuxet på något sätt. 23 låter så mycket mer moget än 22, gör det inte det? Eller är det bara jag som inbillar mig det för att jag inte är van vid just den siffran. Haha.

Har precis kommit hem från stan. Är så mätt så min magsäck exploderar snart tror jag. Sejla bjöd mig på kinamat. Och heter man Adisa, då kan man inte motstå de friterade kycklingarna, trots att de kokas i fett och själva tanken på det får en att spy. Men va fan, man får väl unna sig det på sin sista dag som 22-åring :)

Och ikväll ska det städas och tvättas och skuras och moppas, för imorgon då är det fest och då ska allting vara perfekt!
Det som skulle blivit en "liten tjejträff" blev istället en "stor tjejfest". Tänkte egentligen bjuda de närmaste tjejkompisarna bara på lite middag o så, men "de närmaste" blev för många, så resultatet blir 20 fulla tjejer all night long saturday night :) Can't wait!

Och by the way, jag fick inte ledigt nästa lördag, då jag tänkte åka till Malmö på konseren. Eftersom vi är bara 2 st som kan köra den maskinen jag kör på jobbet så kunde inte den andra tjejen jobba den lördagen istället för mig för hennes syrra ska gifta sig då! Faaaan. It sucks!

Tvätten kallar!
Puss på mig.

Kommentarer
Postat av: A.

Yes (skadeglädje) men då går du ut med oss :D

2008-01-26 @ 02:24:08
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0