Så var det dags igen

Igårkväll var det fest hos Naida. Hon fyllde år. Det var riktigt nice, men det är det ju alltid när alla samlas. Jag var väl typ den enda som inte drack, orkade inte. Min lingonvecka började på morgonen och jag skulle upp vid halv 5 i morse och jobba så jag tänkte att det nog var bäst o låta bli alkoholen. Alla var i alla fall på g, jag också. Så en lyckad kväll blev det. Vid midnatt gick alla ut och jag gick hem och försökte få i mig ett par timmars sömn.

Och snart ska jag iväg till mormor på middag och sen till jobbet igen.
Fan så jobbigt.



image612
Födelsedagsbarnet :)
































Kommentarer
Postat av: Adna

va fina bilder=)

2008-01-13 @ 08:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0