Oh happy day

Idag var en underbar dag, precis som jag forväntade mig. Jag åkte till Armina som sagt. I stort sett satt vi och drack kaffe och rökte och snackade skit i 6 timmar. Precis som vanligt :)  Och jag måste säga att hon och Dzemo har inrett lägenheten precis så som jag vill ha det! Oh jag älskar den! Dom kanske kunde adoptera mig ... :P

På bussen hem till Växjö satt hon tjejen från Topmodel mittemot mig. Ni vet hon mörka tjejen från Växjö. Jag tror hon kom 2a i Topmodel Sverige. Jag vet inte vad hon heter, följde aldrig den sösongen, men ni vet säkert vem jag menar, ni som följde det. Och hon är faktiskt jättevacker. Jag stirrade på henne ett tag där haha. Och hon stirrade tillbaka och jag skämdes, för jag trodde att hon fattade att jag stirrade på henne. Men så säger hon helt plötsligt "ursäkta att jag stirra på dig men jag måste bara få fråga, vad är det för ögonskugga du använder?" HAHA. Jag ba "ööh va? Öhh, den är från FACE och heter Lovely..." Hon: "Gud så snygg den är och fan så grym du är på att sminka dig, jag suger på det..." Jag ba öh okej...whatever lixom tänkte jag. Men jag bara tackade och log tillbaka :P

När jag hoppade av bussen i Växjö och väntade på bussen hem till Atena hoppar Amila fram framför mig typ. Och henne har jag inte träffat på ja, vad blir det? 17 år kanske? Haha. Vi lekte när vi var små :) Och hon pluggar ju i Växjö nu men det har aldrig blivit av att vi träffars, fastän vi pratat om det i evigheter. Så det var jättekul o träffa henne... efter så många år lixom!

Väl hemma hos Atena var det filmkväll med oss 4 tjejer. Det var riktigt mysigt. Vi kollade på "Ciao Bella". En absolut sevärd film! Den e riktigt bra.

Och nu är jag så trött att jag har mina ögon stängda medans jag skriver just detta-
Natti.

Armina och jag :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0