Nyheter med Adisa

image633Jag sitter hemma hos mormor nu. Vi pratade i telefon med min kusin nere i Sarajevo. Hon Aida Spahic ni vet, programledaren för nyheterna på den bosniska kanalen OBN. Jag brukar inte höras så mycket med henne, lite då och då. Men mormor gör det och idag pratade jag också med henne. Hon är så skön. Hon fick mig att lova att jag skulle komma ner till Sarajevo i sommar och så skulle jag få hälsa på henne på jobbet. Deras studio OBN. Och så skulle jag få läsa upp nyheterna på TV, haha yeah right. Ett skämt såklart. Jag skulle bajsat på mig och börjat skratta mitt i allt.  


Nä, nu ska jag dra till Donken med Sejla och Maida.
Min smarties-glass gapar efter mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0