Mina tankar går till dig

image589Ibland ger livet oss en käftsmäll. Livet är orättvist ibland. När något som vänder våra liv upp och ner inträffar babblar vi på om hur vi ska börja leva för dagen och allt sånt. Men det hinns inte med för hus ska städas, mat ska lagas, tentor och poäng måste fixas, jobbet likaså. Och vad skönt att det är så kan jag tänka. Vilka bagateller som styr våra liv. Och jag kan tänka att det är bra att det är så. För det finns så många orättvisor i världen, liv som slås i spillror. Då är det ganska skönt att ens största bekymmer är städning, matlagning och tentor.

Kommentarer
Postat av: Emily

Strunt i det jag skrev, nu är priset 100 kronor per PAR men då är inte frakten inkluderad ;)

Emily

2008-01-03 @ 18:11:53
URL: http://emali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0