Min älskling är kidnappad

Jag har drömt om just den här stunden hela dagen. Komma hem till mormor efter jobbet och äta hennes skitgoda moussaka. Jag är så trött nu efter jobbet så hela min hjärna pulserar.
Min cykel blev snodd i morse!! Jävla skit! Så jag fick springa till jobbet, som ligger 6 km bort! Jag ringde 3 olika taxifirmor och alla var upptagna. Klockan 5 på morgonen! Det brukar det aldrig vara ju. Fattar inte vad allt folk gjorde igår... med tanke på att det e sista helgen innan löning så borde väl alla fattiglappar hållit sig hemma, men men..
Så jag fick i stort sett fick springa den 6 km långa vägen till jobbet. Snacka om att höll på att få hjärtattack när jag kom fram. Så min kära cykel är borta nu ju :( Jag älskade den!

Aja, det är över nu i alla fall. Nu ska jag dricka kaffe med mormor innan jag går hem och städar lite innan tjejerna kommer över. Så får vi se om vi hittar på något eller om vi stannar kvar hemma hos mig och umgås.

Ha en bra lörda' !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0