Malmö

image629

Ska snart äta zeljanica. Can't wait :) Min mormor gör den bästa zeljanica ever.
Jag funderar starkt på att åka ner till Malmö övermorgon. Får ju min lön då så jag tänkte åka ner till mina gamla hemtrakter och shoppa och samtidigt passa på att träffa lite vänner. Känns tråkigt att bara åka över dagen, för Malmö är en stad man inte kan besöka över dagen bara haha. Men jag jobbar ju sen dagen efter så det går ju inte. Samtidigt som jag vill åka till Lund, min gamla hemstad, och hälsa på när det ändå bara är 10 minuter från Malmö, men det skulle jag aldrig hinna med. Shopping i Malmö tar evigheter. :)
A jag får se hur jag gör. Men det känns lockande. Får fundera på det under dagen. Just nu tänker jag bara på pita som är i ugnen :)

Kommentarer
Postat av: emelie

ha en bra dag!

2008-01-13 @ 15:56:30
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Senija

Nema nista. evo me kuci bolujem.. Sta ima kod tebe? Jupp, udala sam se, i preselila u Malme. Radim i pluggam samtidigt! Kram

2008-01-13 @ 16:37:28
URL: http://senijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0