Lista

Längesen jag slängde in en lista. So here it comes.

JAG
är brun?
Nee, jag e vit! Är allergisk mot sol och solarium :(
saknar någon just nu: Ja , min mamma.
svär ofta: alltid!
sjunger i duschen: varje dag.
är en morgonperson: Nej, jag är hemsk. Prata inte med mig förrän jag druckit mitt kaffe.
ser ditt hår ut som du vill?: Nej, jag vill ha mitt långa hår tillbaka!
skrattar åt mina egna skämt: Ja, och många gånger är jag den enda som skrattar!
äter snabbmat varje vecka: Ja, en gång i veckan.
vill ha barn: Absolutt
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja!

HAR DU
glasögon/linser:
Ja, glasögon.
piercing: Ja, i näsan.
syskon: Japp en tvillingsyster.
jobb: Yes.
för många vänner: Kan man ha för många vänner?
rymt hemifrån: Ja, var borta i 3 dagar, fast morsan visste vart jag var. Men jag visste inte då att hon visste :P
färgat håret: Ha! Om jag har!
hållt ett nyårslöfte: Aldrig!
sagt jag älskar dig till någon: Ja för fan!
brutit ett ben: Ja, revben 2 gånger.
tappat bort mig i min hemstad: Ja, många gånger! Noll lokalsinne!
sett en fallande stjärna och önskat: Ja, en gång.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Vem har inte det?
en hemlighet som ingen vet: Klart!
struntat i ett prov: Ja!!
sovit en hel dag: Många gånger.
somnat gråtande: Samma svar som ovan.

BRUKAR DU
titta dej själv i spegeln:
Dum fråga får dumt svar: Nee har aldrig gjort det, vet inte ens hur jag ser ut!
drömma mardrömmar: Väldigt ofta...
sminka dig: Absolut!
klä dig i svart: Japp, favvo-färgen ju!

fälla folk: Har hänt ett par gånger
gå till kyrkan: Hell no!
hata folk: Inte hata, men ogilla...
lita på folk; Klart! That's what friends are for...
skratta när nån ramlar: Varje gång!

VEM
pratade du i telefonen med sist: Armina i 2 timmar.
skrev du med på msn sist: Pikula.
saknar du: Mamma...
vill du döda: Eeeh...?
vem kramade du sist: Mormor.
vill du slå: Syrran just nu, hon snarkar.
gör dig riktigt glad: Min familj och vänner.

SISTA PERSON SOM
sov i din säng:
Syrran.
fick dig att gråta: Minns inte....
du delade en dricka med: Min fest i helgen, alla drack ur allas glas typ.
skrek på dig: Emina.
du fick sms från: Amir.

HUR
svarar du i telefonen: Halo (bosniskt uttal)
svarar du i mobilen: Det är väl samma sak?
fördriver du tiden: Läser bloggar om jag inte har annat bättre för mig.
mycket pengar har du just nu: Vet inte, vågar inte kolla.

SENASTE
låt du lyssnade på: Baja - Zapisano je u vremenu.
du åt: Nudlar.
film du såg: The Dentist.
du åkte buss: I lördags till jobbet.
tv spel du spelade: Vettefan.

Listan är snodd från Branka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ingen fara :P listor e roliga ibland när man ihte har ngt att göra :D

2008-01-31 @ 10:47:09
URL: http://brankic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0