Kyckling-fonden

Boban kommenterade mitt nästsista inlägg, om kyckligen jag stekte. Det blev en rätt rolig konversation till slut.

Bobi Flips säger:
"Sedan stekte jag potatis med en sån stor jävla kyckling som tar 100 år och steka". Hahaha.
...:::Adisa:::... säger:
Ja pa va fan det är ju sant!
Bobi Flips säger:

va det kyckling e du säker så det inte va en kalkon :)

...:::Adisa:::... säger:
ma kyckling. Aldrig mer!
Bobi Flips säger:
Fan jag steker en hel gris på 4 tim
...:::Adisa:::... säger:
Ja men kycklingar är konstiga.
Bobi Flips säger:
Hahahaha.
...:::Adisa:::... säger:
Stackars kycklingar egentligen...tänk om någon stekte oss?
...:::Adisa:::... säger:
Jag ska samla in pengar till kyckling-fonden.
Bobi Flips säger:
Skicka till mig :)
...:::Adisa:::... säger:

haha. du är ingen kyckling boban, ti si krme.

a ja muslimanka tako da jag stödjer tyvärr inte grisar.


Kommentarer
Postat av: Adna

HAHAAHAHAHAH slutet var ändå bäst!!!

2008-01-18 @ 12:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0