Jag som hemmafru

I morse ringde jag mormor och bjöd henne och hennes kompis på middag. Så jag måste faktiskt få skryta lite. Jag har varit så duktig idag. Jag lagade burek och lepinje. Sedan stekte jag potatis med en sån stor jävla kyckling som tar 100 år och steka. Och till det gjorde jag rysk sallad och bosnisk soppa. Duktig or what?
Så jag har varit igång hela dan. Kände mig som en riktig hemmafru. Var helt slut när gästerna kom. Haha.
Så nu har dom gått och jag ska bara ta det lugnt och kanske dra upp till Media Markt med Maida. Måste köpa hägtalare till min bärbara + en webbkamera.

Sängen gapar efter mig nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uvijek si ti bila zena samo sto nisi htjela da priznas hahahahahah :D :D
pussssss

2008-01-17 @ 20:02:59
Postat av: Mina

Prava si domacica... ja se nisam jos naucila praviti burek *skäms*

Postat av: Adisa

hehe ma ima vremena :P

2008-01-18 @ 21:49:01
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0