Jag orkar inte

Det ska göras så mycket idag men jag har inte ens börjat och klockan är snart halv 16. Och så kommer det alltid sluta med att jag förbannar mig själv för att jag inte gjort det jag skulle och får ångest.
Jag ska städa och sen är det tänkt att jag ska plugga. TÄNKT ja, vilket innebär att det aldrig kommer bli av. Inte det sistnämnda iaf. Jag sitter fortfarande i min pyjamas och morgonrock med mitt "morgon"-kaffe...
Och jag pallar inte med något egentligen men jag måste. Men jag vill inte...jag måste för att Sejla ska komma senare idag och ikväll ska Atena komma hem till mig om jag lyckas väcka liv i henne :)
Och det kan ju inte se ut som det gör. Fuj.

Jag kanske ska sätta igång nu? Mmm...

Kommentarer
Postat av: Amela

Jaaa hotellet va riktigt fint, centralt... =) Nadam se att du hann me allt idag hehehe... I meni se nista neda raditii..

2008-01-08 @ 16:42:36
Postat av: Adisa

Joo jag har städat klart nu iaf, men plugget skiter jag i haha

2008-01-08 @ 17:20:10
Postat av: Anonym

haha eller huur eller typ nån månad bara. Hur kan man lära känna en person på nån månad? Jag fattaaaar inte:S Hur vågar man:S

2008-01-08 @ 22:39:16
Postat av: Meri

Det var jag som skrev ovan:D haha

2008-01-08 @ 22:40:22
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0