Ibalnd får man ta hand om sig själv

Japp. Så sant som det är skrivet ovan.
Ikväll ägnade jag 3 timmar åt mig själv. Me myself and I lixom.
Den senaste veckan har jag haft ont i min zeludac (vad fan heter det på svenska?) och en anledning till att man får ont i zeludac är om man är stressad. Och det är bara förnamnet på vad jag har varit.
Så ikväll utnyttjade jag det jag fick i present. Jag fyllde badkaret och tände doftljus och släckte och bara njöt. Och sedan använde jag alla dom produkter som body cream, body oil, ansiktmask och allt vad det heter, som jag annars aldrig unnar mig själv. Det var det skönaste jag varit med om! Fan att man inte gör sånt oftare! Så nu har jag bestämt att jag ska göra så en gång i veckan.
Samtidigt som jag låg där i badkaret i 3 timmar drack jag vin och åt chocklad och i bakgrunden sjöng Halid Beslic sitt nya album. Det var himmelriket ska ni veta!

Och nu ligger jag i sängen i min nya skitcoola nattlinne som jag fått och känner att hela rummet luktar lavendel.

  

Kommentarer
Postat av: Senija

Fan va skönt. I ja bi, ali nazalost nemam kade.. =( hehe

2008-01-29 @ 11:29:43
URL: http://senijas.blogg.se
Postat av: Alma

Sånt behöver man verkligen unna sig oftare men det gör man ju aldrig .. jag som inte ens har något badkar :/ baaaajs haha!

2008-01-29 @ 16:11:06
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adna

faan så mysigt :D make room for me girlfriend! hahaha

2008-01-29 @ 17:38:17
Postat av: A D I S A

Senija: uhh i ja sam bila bez kade 3 godine haha .. kad crkla nisam :P

Alma: feel free tu use mine whenever u want :P

Adna: heeeelll yeeaa girlfriend!

2008-01-29 @ 17:39:47
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0